Hajónapló - 8. bejegyzés

2015/10/14. - írta: axm

A Kapitány bejelentkezik...

Ma megfigyeltem, hogy a fecskék fraktál alakban repülnek. Ez ugyebár lehetetlen ennél fogva le is vontam a következtetést, hogy hamarosan nagy UFO jelenségnek lehetünk tanúi. No, ezt a gondolatot tovább fűzve arra is rájöttem, hogy én magam is egy ilyen jelenség vagyok illetve leszek, ha belépek a légkörbe az űrhajómmal, tehát gyakorlatilag előre láttam a madarak által, hogy a jövőben be fogok lépni annak a bolygónak a légkörébe, amin éppen most tartózkodom. Ez felettébb megnyugtató.

Továbbá ez felvet egy újabb kérdést. Ez esetben én is bevándorló leszek? Vagy mivel már itt vagyok, s voltam is csak sima turista leszek mikor ismét visszatérek?

-----

Eddigi utazásom során arra is rájöttem mennyire fontosak a valós emberi kapcsolatok is. Nyilván a modern holografikus távközlésnek köszönhetően egyszerű, és könnyű a kapcsolattartás, de korántsem helyettesíti a személyes találkozás és beszélgetés hangulatát. Ezen kívül meglátásom szerint érdemes ápolni a baráti kapcsolatokat nem csak a virtuális, hanem a valós térben is, akár egy kis Marsör vagy Pángalaktikus gégepukkasztó mellett beszélgetve. Fontos azonban odafigyelni az elfogyasztott alkohol mennyiségére is, mert ahogy egy régi földi mondás tartja: nem a mennyiség, hanem a fontos... vagy hogy is volt... Ja igen: Nem a mennyiség számít, hanem a minőség! (Így fényévekkel értelmesebb.)
Szóval ezeket mind észben tartva, amikor időm és repüléstervem engedi, szakítok időt, hogy a barátaimmal találkozzak, beszélgessek, eltöltsek egy laza estét/délutánt, és bíztatok mást is, hogy tegyen így.

Végül az időjárásról:
Temporális idő eltolódás várható.

Hosszú és hasznos életet!

A Kapitány kijelentkezik...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://noveell.blog.hu/api/trackback/id/tr147768684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása